Diensten

Door scholengemeenschap te vormen wenst het beleid de professionaliteit en efficiëntie te verhogen op educatief, administratief, organisatorisch en logistiek vlak.

 

Daarom verkiest de vzw te werken met een coördinerend directeur en een administratief directeur die – los van een school – verantwoordelijkheid opnemen om de doelstellingen van de scholengemeenschap te realiseren.

 

Door een aantal diensten centraal te organiseren komt er meer ruimte voor de directies van de lokale scholen voor het pedagogisch en didactisch beleid.

 

De administratief directeur is verantwoordelijk voor de centrale administratie van de scholengemeenschap.

 

Volgende diensten worden centraal georganiseerd:

 

Personeelsadministratie

Els Logie

els.logie@smsi.be

057 22 18 16

Inge Opsomer

inge.opsomer@smsi.be

057 22 18 10

Boekhouding

Frederik Trioen

frederik.trioen@smsi.be

057 21 21 52

Natalie Callens

natalie.callens@smsi.be

057 21 21 52

Sabine Lerminez

sabine.lerminez@smsi.be

057 21 21 52

ICT

Franky Dehouck

franky.dehouck@smsi.be

057 22 18 17

Veiligheid & Welzijn

Bouwcoördinator